# sunday - funday
DATUM: 2015-03-01 | TID: 21:04:58 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! Jag spenderade förmiddagen med Frida. Frukost, lite kik i affärer, smoothie på The Naked Juicebar och sen tog jag tåget hem vid 14. Blev lite shopping ^^ När jag kom hem mötte P upp mig och vi handlade, fixade middag och sen körde vi ett pass på gymmet. Benböj och axlar för min del. Nu har jag packat upp väskan, gjort äggmuffins inför veckan och nu ska jag och P mysa ner i soffan framför serier och chips och dipp ; )
 
ägg + laxröra + majsmacka = matkärlek!
Äppelteet har jag letat som en tok! Shampoo från The Body Shop, Vitaminer från hälsokost, Organisk deo (utan aluminium!) från Dr Organic, Arraksbollar och ett par mjusikbyxor
Fetaostpaj med kyckling, purjo, tomat, paprika, soltorkade tomater och vitlök
 
 
 

♥ SKRIVET AV Erika

Låter som om du har haft en super mysig dag! Äppelte lät intressant! :)

Du suktar alltid mej med dina matbilder!

DATUM: 2015-03-01 | TID: 21:16:42
BLOGG/HEMSIDA: http://crazythings.webblogg.se
♥ SKRIVET AV Emma Ekstén

Pajen såg väldigt god ut!

Svar: tack! :D
Caroline

DATUM: 2015-03-02 | TID: 19:43:20
BLOGG/HEMSIDA: http://ehmsii.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?