# tuesday
DATUM: 2015-03-03 | TID: 10:40:31 | KATEGORI: Vardagligt

TJAO. Tisdag och grått väder ute. Jag är trött och har ont i magen, samma sak igår kväll så jag hoppade träningen. Kikade på Fresh Prince of Bel Air och drack te istället : ) Idag jobbar jag 9-17 och efter jobbet ska jag på hälsokosten och köpa enzymer för resan (tar såna för att kunna äta kyckling och fisk) ^^ Just det, igår startade jag och Frida en 21 dagars utmaning. Fick 25 poäng igår vilket inte var så bra så tänkte satsa på bättre poäng idag ; ) Utmaningen finns i senaste tidningen Kurera som jag fick på hälsokosten : )
 
Frukoststmoohie - dagens lunch - två äggmuffins till eftermiddagsfikat
Gott te som jag drack igår kväll
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Det var en himla söt teförpackning! ^^,

DATUM: 2015-03-03 | TID: 15:32:10
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Sarah

Blir man trött av teet? :)

DATUM: 2015-03-03 | TID: 22:12:57
BLOGG/HEMSIDA: http://CheerSarah.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?