Sista passet innan jul
DATUM: 2012-12-19 | TID: 16:45:14 | KATEGORI: Ätbart

Halloj. Då jobbar man sista dagen innan lillsemestern då ^^ Vi sov till 10 idag. Jag började förbereda ris ala malta och så gjorde jag fler hasselnötstryfflar. Himla goda! Mozartkulorna var nästan lite för söt för min smak :3 Stora var dom också, höhö. Annars idag så blev det en tur på köpingen. Lite julklappar. Nu är det bara mormor och tre brorsor kvar men det kirrar jag och pojkvän på fredag när vi ska till gävle ^^ Annars idag så åkte moster hem till sthlm. Men vi syns nog redan i februari igen ^^ Längar som en tok till ikväll också, känns himla längesen jag träffade pojkvännen nu ♥ Blir lugnt ikväll. Dels har jag lite känningar på urinvägsinf ;3 och dels så ska vi upp tidigt imorgon och förbereda det sista ^^ Klockan 12 kommer finfolket. Längtar! Note to self: Ladda kameran! Pussihej
 
Omgång två med hasselnötstryffel - min personliga favorit

♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - 1+1 = 3

Sv; hehe okej, jo det är ju tommy som köper dom, är inte ett sånt stort fan av dom själv ^^

DATUM: 2012-12-19 | TID: 19:56:28
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?