Sunny sunday!
DATUM: 2012-07-29 | TID: 13:08:28 | KATEGORI: Ätbart

Halloj! Söndag och finväder, underbart! Vi vaknade vid halv 9 och då satte jag igång och tvättade sen åt vi frukost samt efterrätt. Ehe. Nu är jag solo igen och väntar på att familjen ska komma hit och hämta lite kaka. Blev för mycket morotskaka för oss två (som förresten blev underbart god!) så då får dom lite :) Annars idag så pular jag på här hemma. Tänkte lägga mig i solen efter att de har kommit. Vid 4-5 tiden kommer min finis hit och då blir det styrketräning sen åker vi söderut igen.
.
Igår kväll var vi till min familj stuga i kölströmmen. Vi kom dit ganska sent så vi tänkte en massa värmeljus sen åt vi ost och kex ^^ På vägen tillbaka till bilen blixtrade det och åskade jättemycket, var skiträdd eftersom jag först trodde att det var en björn som brummade ;3
.
Bjuder på två bilder från instagram. Caloriine heter jag där ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?