Lovely sunday
DATUM: 2012-06-24 | TID: 10:32:43 | KATEGORI: Ätbart

God morgon! Jag klev upp första gången vid 8 och slängde in tvätt. Sov sen till halv 10 och hängde upp och slängde in resten då. Nu har jag just intagit lite frukost och fortsatt kolla på Sherlock Holmes. Hann inte se mer än 10 minuter igår innan jag blev för trött. Hoppas på en promenad runt sjön idag och så tänkte jag ta cykeln till dollar. Utöver det blir det städning och fix här hemma sen åker vi söderut igen vid 4 tiden. Träning på gymmet innan det också :) På onsdag drar jag vidare till sthlm, bokade biljetten igår ^^ Så otroligt underbart med en veckas ledighet ♥
.
Ägg med kaviar/majo. Jordgubbssmoothie med banan och apelsinjuice
Fotad med Nikon D3100




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?