Saturday update
DATUM: 2012-03-10 | TID: 15:11:37 | KATEGORI: Ätbart

Hello! Jag sitter och slänger ut en massa annonser på FB köp och sälj nu. Himla skönt när man väl kommer igång. Annars idag så har jag mest tagit det lugnt. Var meningen att vi skulle till mormor och fira två brorsor och henne eftersom alla fyller år nu i helgen typ men hon låg i flunsan så nu blir det middag hemma hos min familj istället. Känns galet att min äldsta lillebror fyller 20 är! Igår så käkade vi först lax till middag och sen gav jag mig på att göra en blåbärspaj. Blev riktigt lyckad! Första gången jag gjorde blåbärspaj så jag var nöjd :} Ikväll blir det mer mys och annars inte så mycket planerat.
.
nomnomnom

♥ SKRIVET AV Tom

åhh vad gott, hellre sån där än tårta ;D

DATUM: 2012-03-10 | TID: 15:50:43



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?