trött
DATUM: 2012-03-05 | TID: 21:44:00 | KATEGORI: Ätbart

God kväll. Jag sitter och gäspar i soffan. Inte bra. Behöver inte kliva upp förens 8 imorgon. Nåja. Haft besök ikväll av Jessica. Long time no see. Fick ut lite parfymer på fb köp och sälj. Slänger ut lite mer på onsdag. Imorgon kväll får jag besök Då blir det nachos och sen gluten/socker/mjölkfria blåbärsmuffins. Återkommer om dom blev ätbara eller inte ;3 Nu kikar jag runt på en massa recept på glutenfria och sockerfria kladdkakor och müsli's. Känner inspirationen sakta komma tillbaka. Blev dock fiberhavregrynsgröt till lunch och soygurt till middag. Har varit en låång dag och dessutom fick jag jobba över. Trött i knoppen när man kom hem. Men oavsett, imorgon får jag besök så jag är glad ändååå.
.
En nyttigare variant av denna vore ju smaskens. Bild från mys med tjejerna juni 2011




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?