Saturday
DATUM: 2012-09-08 | TID: 14:04:06 | KATEGORI: Ätbart

Hello. Älsklingen åkte för en stund sen och jag har just diskat samt skurat och rensat kylen och skåpen. Filmen igår var riktigt bra och båda hade matkoma efter glassen. Hehe. Blev dock ingen milkshake så det får vi ta ikväll istället ^^ Annars idag så ska jag städa lite mer samt baka citronmuffins och blåbärsmuffins. Ikväll ska jag hälsa på hos familjen sen får vi se vad som händer mer än att pojkvännen kommer då :) Ser fram emot imorgon då jag får träffa bästis igen ♥
.
Bananaspliten igår. Min till vänster ;)

Bild från Instagram. Heter Caloriine där ^^
 

♥ SKRIVET AV Hanna

Ser inte alls tokigt ut det där..Mmh!

Sv: Smeten är rätt..trög, jag kör nu med hushållsassistenten för att slippa jobba med armarna och elvisp :D Så du gör nog rätt i att vänta, eller så får du ta dig ett träningspass :)

DATUM: 2012-09-08 | TID: 15:40:52
BLOGG/HEMSIDA: http://hannovsky.blogspot.com
♥ SKRIVET AV Joanna D. Hansson

Åh vad gott!!

DATUM: 2012-09-09 | TID: 13:47:35
BLOGG/HEMSIDA: http://joannadhansson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?