# 2O13O413
DATUM: 2013-04-13 | TID: 10:05:19 | KATEGORI: Ätbart

God morgon! Vi klev upp för en timme sen och har ätit frukost sen dess och nu har P kilat iväg. Jag ligger kvar i soffan eheh. Frukostkoma. Lite grått idag så jag ska nog ta och putsa fönstren. Har inte gjort det en enda gång sen jag flyttade hit för snart två år sen så det är väl dags. Dock är dom inte så skitiga men det är ju bara bra ^^ Tänkte även försöka mig på en springtur runt sjön. Känns ju sådär lagom nervöst men måste ta tag i det nu om vi ska överleva Vårruset, eller vad säger du Frida? ;) Oh well, dags att städa undan frukosten och starta dagen!
 
Två bilder sen igår kväll

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; nä dom var inte så farligt dyra...den flytande detoxen har jag inte använt...så om du vill får du ta den! :) Gelén och skrubben funkar toppen bra tycker jag ^^

DATUM: 2013-04-13 | TID: 10:18:49
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Är det 2 år sen du flyttade dit nu :O vart har tiden tagit vägen??

DATUM: 2013-04-13 | TID: 10:57:31
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Jennie

Kan ju glädje dej kanske lite med att jag har ALDRIG putsat mina fönster i min lägenhet och jag flyttade in år 2008... :P Haha, är för lat för vissa saker ;)

Ha en bra söndag!

Svar: Skönt! Det är ju inte den roligaste sysslan direkt :p
Tack detsamma! :)
Caroline

DATUM: 2013-04-14 | TID: 09:00:26
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?