# Detox
DATUM: 2013-12-29 | TID: 17:20:56 | KATEGORI: Personligt

Tänkte rivstarta 2014 men en detox från Lifebutiken. Med start 1:a januari och 20 dagar framåt ska jag dricka 1,5 liter detox varje dag. Hon i Lifebutiken sa att det smakade iste så det låter ju bra ^^ Eftersom man ska äta så "rent" som möjligt under denna tid så tänkte jag passa på och köra LCHP samt undvika socker (frukt får jag dock äta) under januari. Är lite nervös eftersom jag känner mig lite sockerberoende men det ska nog gå bra ^^ 
 
Finns att köpa här
 
 
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åhh jag vill oxå sluta äta socker ( som jag säger varje nytt år) men det är ju så jäkla svårt.. Och du är så jäkla duktig som lyckas!

DATUM: 2014-01-01 | TID: 23:32:59
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?