# Lugn dag
DATUM: 2013-12-28 | TID: 20:05:35 | KATEGORI: Ätbart

Hallu. Vi har haft en riktigt chill dag idag. Sovmorgon. American pancakes till brunch. Film och soffläge. Lång tupplur. Vi har även varit duktiga och tränat. För mig blev det mage, biceps och bröst. Mina armar skakar fortfarande. Till middag beställde vi från järnvägspizzerian. Jag åt en glutenfri pizza utan ost med kycklingkebab och bea. NOM! Härlig dag so far alltså. Nu är P iväg på filmkväll och jag ligger i soffan, just kollat lite Greys. Om en stund ska jag ner på coop. Ska bland annat handla ingredienser till Fröknäcke. "Smeten" ska ligga i kylen under natten så lika bra att fixa det ikväll ^^ Diskberget väntar på mig också :3
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?