# Lunch
DATUM: 2013-12-30 | TID: 15:43:52 | KATEGORI: Ätbart

God dag. Härligt med måndag! Ja, tills klockan ringde då.. Hade himla svårt att sova igår/inatt. Funderade, planerade, kände mig pigg. Supertröttis idag. Fick efterlängtad sushi till lunch idag. Lunchdate med Anna : ) Hade lunch vid 13,30 och trodde det skulle vara lite folk då eftersom buffén stänger vid 14 men icke. Kanonfullt. Gott som tusan var det i alla fall! På vägen tillbaka till jobbet så hittade jag en triss på backen som jag plockade upp och den hade 30:- i vinst! Får ta o köpa en ny triss för den, ehehehe. Grym träningsvärk sen igår har jag också. Hoppas innerligt att det blir vila från träningen ikväll. Körde bla 100 (!!) utfall och det KÄNNS! Hehe. Utöver det så är det finfint. Tänk att det är nyårsafton imorgon! : )
 
Massa litchifrukt i bakgrunden, omnom!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?