# Tröttis.
DATUM: 2013-12-23 | TID: 23:24:50 | KATEGORI: Ätbart

Hej. Jag är så trött att jag ser dubbelt och mår illa. Och humöret är sämst. Hade en supermysig minijulafton hemma hos P:s syster efter jobbet. God mat och fina klappar : ) Väl hemma drog jag först till J men en liten julklapp och sen spenderade jag nästan en timme inne på coop. Dumt att ringa mamma när man är där inne, haha, slutade med att jag shoppade för 900:- fast åt henne då :3 Men, det var jag verkligen var på coop för att köpa från början, ja det glömde jag bort. Hade även köpt etiketter som jag måste ha glömt antingen i korgen eller på bandet för i påsen var dom då inte. Hann inte springa ner igen heller :3 Seeen avslutade vi med att spilla ut julmust på golvet och på P:s julklapp. F A N. Nu behöver jag sova, men först: en dusch! GOD JUL förresten, eheheheh.
 
Fikat igår, omnom. Var även saffransmuffins som inte fastnade på bild ^^
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?