Härlig måndag
DATUM: 2013-02-04 | TID: 17:30:27 | KATEGORI: Ätbart

Hallå! Jag sitter på jobbet i vanlig ordning. Vi tränade tidigare idag och såg att mitt protein börjar ta slut. Kikade på gymgrossisten och funderar på att beställa en annan sort nästa gång. Dock var den jag hittade slut. Typiskt. (Många hade kommenterat att den smakade nogger, iihh!) Nåja, klarar mig några dagar till. Så krångligt när jag måste äta mjölkfritt proteinpulver. Och dyrt. Nåja. Konserten igår var riktigt fin och jag var så stolt över min fina moster! Efter att den var slut åkte vi hem och åt middagen som vi inte hann med innan (hej tidsoptimister!) och sen kom moster och Sanna och vi fikade och pratade i några timmar sen åkte vi vidare hem till P: familj. Lite sovmorgon idag, frukost på det sen åkte vi iväg och tränade och ja, nu är jag här. Slänger upp några bilder från gårdagens frukost som var riktigt fin.
 
Hälsogröt som jag toppade med gojibär, banan och kokos + ägg och brusvitamin
Fotad med Nikon D3100

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Funderar oxå på att klick hem nått proteinpulver därifrån, jag vill ha nån av dom där som finns i roliga smaker ^^,

SV: Äsch det är inget fel med att fota sig själv, det är något som jag oxå skulle vilja bli bättre på, tycker att det är skitsvårt :P

Tackar :)

DATUM: 2013-02-05 | TID: 11:44:41
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?