Härligt med fredag!
DATUM: 2013-02-01 | TID: 16:56:41 | KATEGORI: Ätbart

Hej hopp! Härligt med helg snart trots att jag jobbar idag och imorgon. Blir en annan känsla ändå ^^ Idag då. Jomen vi började med magont och illamående på morgonkvisten (självförvållat dock) sen en pojkvän med ont på det innebar att vi varit hemma och myst hela dagen. Har även sorterat tvätt och donat lite och ikväll ska jag slänga in tvätten i maskinerna. Haha. Är på jobbet nu. Har endast med mig en jordgubbs- och blåbärssmoothie för vi tänkte slå till med lite utemat idag. Jag är sugen på kycklingfile med sallad och mexidressing från snabbt och gott. Nomnom! Här är bild på  den nyttiga efterrätten. SÅ GOD!!
 
Receptet finnes här.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?