Ikväll
DATUM: 2013-02-12 | TID: 19:56:50 | KATEGORI: Ätbart

God kväll. Huvudvärken kom tillbaka vid 15 tiden och än har den inte gett med sig trots både ipren och alvedon. Faan. Kanske var dumt att träna ändå. Sitter på jobbet nu, tre timmar kvar sen ska jag hem och slänga mig i soffan. Hoppas vi orkar äta semlorna som väntar på oss i kylen :) Åt just middag så det bör inte vara några problem. Imorgon ska jag hämta både P:s alla hjärtans dag present + paketet från gymgrossisten, hann inte innan jobbet :3 Ska även baka mer hårdbröd. Himla gott ju!
 
Kvällens middag, thaikyckling

♥ SKRIVET AV Emily

Sv; Gört! :D ganska billiga på Adlibris :)

Ja, jag såg det! Muumma :D

DATUM: 2013-02-12 | TID: 20:10:33
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?