Laddar för träning
DATUM: 2013-02-06 | TID: 20:46:36 | KATEGORI: Ätbart

Halloj! Himla skönt med ledighet! Vi började dagen med en härlig sovmorgon följt av en mumsig frukost på vanilj- och kardemummaplättar med blåbär + ägg och kiwi. Supergott. Efter lite pyssel hemma for jag hem till min familj och P till sin där vi senare spenderade dagen. Åt lunch där i form av en pannkaka. När vi kom hem vid 18 tiden gjorde jag iordning middagen, hemmagjord pizza med tzatziki. Himla gott! Till maten såg vi The Siege från 1998. Nu laddar vi för ett träningspass. Ska snart fixa iordning pwo:s sen kör vi! Har lite mensvärk idag men det får fan gå ändå, ikväll är det ju bla bänkpress som gäller!
 

♥ SKRIVET AV Romeo Patrick - Myway2fitness.se

Hej! Tack för din kommentar! Roligt när folk kommenterar så man kan hitta nya bloggar att följa! Jag ska skriva upp det i tsk/dl/msk etc imorgon så håll utkik, kommer uppdatera samma inlägg alltså :)

DATUM: 2013-02-07 | TID: 00:06:16
BLOGG/HEMSIDA: http://myway2fitness.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?