Nybakat
DATUM: 2013-02-11 | TID: 10:25:57 | KATEGORI: Ätbart

Halloj. Det luktar nybakt bröd här hemma, himla härligt! Nu ska jag sätta igång och baka minisemlor. Bakar det mesta från Bakasockerfritt. Underbar blogg där allt är sockerfritt (jag bakar med sukrin) och glutenfritt. Någonting annat som är bra är att det är små portioner vilket är perfekt när man är två personer och vill prova många olika recept :) Anyway, minisemlor nu sen ska jag dammsuga. Fick just mail från gymgrossisten också, vårt paket är på väg. Hoppas det kommer senast onsdag, då räcker mitt pulver precis på skopan :D
 
Nya bordsunderlägg från dollar. 2 för 10:- ^^
Fotad med Nikon D3100

♥ SKRIVET AV Emily

Sv; Ååh man kan ha katter i lägenhet också! Jag köpte den första när jag bodde i en två, och hon hade massor av plats att leka på :) De är så mysiga! ^_^

DATUM: 2013-02-11 | TID: 12:38:05
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?