Ledig dag
DATUM: 2013-01-22 | TID: 18:28:19 | KATEGORI: Ätbart

Och här sitter jag med tårar i ögonen. Det var nånting med marinaden till kycklingen för så fort jag började steka skiten så spred sig nånting som svider i ögonen på både mig och P. Värst för mig. Tvättade av sminket för ett tag sen men det svider än. Annars idag så jag vi tvättat lite, vi var på unik där jag köpte tre risskålar, pojkvän var iväg en sväng och jag förberedde maten. Hasselbackspotatis, kycklingfile, fetaoströra och sallad. GOTT! Har även haft en kortare telefonintervju angående ett jobb jag sökt, gjorde tydligen bra ifrån mig för imorgon blir det steg 2 med en längre telefonintervju. Nu packar vi lite inför träningen ikväll. Fick samtal idag om att vi inte får träna på natten. DAMN! Så ikväll blir det träning efter bion. Vi ska se Jack Reacher. Popcorn och finaste pojkvän
 
Igår gjorde vi proteinbars. En med choklad och en med frukt. Den sistnämda blev godast ^^
Fotad med Nikon D3100

♥ SKRIVET AV MissSushicat

Mäh, varför får ni inte träna på natten? Poo!

Svar: Vet inte, enligt Håkan (vaktmästaren) så fick man inte vistas i lokalen på natten :3 Oops :p
Caroline

DATUM: 2013-01-25 | TID: 21:47:29



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?