# Fixardag
DATUM: 2013-07-20 | TID: 15:16:17 | KATEGORI: Ätbart

Halloj! Vi hade en riktigt fin sovmorgon idag (halv 11) sen åt vi en mumsig frukost till ett avsnitt av Under the Dome. P åkte med grabbsen för ett tag sen och jag satte igång med bakning. Först ut var Ägg och baconmuffins och receptet lånade jag från Malin. Dessa tänkte jag ha till frukost till veckan då jag tycker att frukosten är svårast att äta då jag inte vill äta kolhydrater. Allt blir ju lite krångligare när man är mjölkallergisk. Mina hade jag i fetaost istället för vanlig ost men pojkväns blev enligt receptet ^^ Nåväl. Ska strax ta bort äggmuffinsen ur plåten för att göra plats åt sockerfria citronmuffins som ska in härnäst ^^ Dom ska vara i ugnen i 40 minuter så medans ska jag förbereda inför laxen som ska in efter och till det tänkte jag göra blomkålsmos. Japp, en riktig matfixardag idag ^^ Ska börja fundera på någon lätt lunch också, lutar åt bananpannkaka med frukt och bär ♥ 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?