# Go hard or go home
DATUM: 2013-07-21 | TID: 13:34:16 | KATEGORI: Ätbart

Halloj! Redan söndag, helgerna bara flyger iväg tycker jag. Här hemma har vi hunnit äta en lång söndagsfrukost och nu har pojkvän åkt iväg en sväng och jag tänkte ta tag i dagens bestyr. Medans frukostkakan var i ugnen gjorde jag frukostmuffins. Samma innehåll fast i muffinsformar istället ^^ Tänkte äta såna + ägg- och baconmuffins till frukost i veckan. Nom! Ska även fixa en till matlåda samt dona med naglarna och ta en dusch. Och så packning så klart men den har jag ingen lust att tänka på än >< Från och med imorgon kör jag och ett gäng på jobbet igång en tävling. + poäng för träning och - poäng om man äter något onyttigt. Den som har flest poäng 31/8 blir bjuden av förlorarna på after work. Sjukt pepp! Dock har jag hostat inatt och haft lite ont i halsen idag men jag hoppas att det ger med sig till veckan. Var ju inte alls längesen jag var förkyld? Nu ska jag ta tag i naglarna!
 
Gårdagens middag. Kycklingfilé, champinjoner, tzatziki, bea och sallad
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?