# Lovely morning
DATUM: 2013-07-07 | TID: 09:56:00 | KATEGORI: Ätbart

GOD MORGON! Jag vaknade pigg och utvilad prick 9:00. Efter ca 10 timmars sömn ;) Precis innan jag vaknade drömde jag att jag skulle beställa en stor strips och en liten cola på mc donalds i bollnäs? Sen skulle jag gå hem.. Haha. Bara för att jag höra en massa äckligt om mc donalds och max strips igår :3 Anyway, har precis gjort frukost som jag ska avnjuta till ett avsnitt av Modern family, samtidigt som det fläktar utifrån. Läst på flera ställen att det ska bli 27 grader varmt idag, hallelujah! Hoppas på en promenad med Evelina lite senare och även att jag hinner träffa Fia. Ih. Känner mig helt salig i kroppen denna morgon. Puss!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?