God mat och ett lättare sinne
DATUM: 2013-03-26 | TID: 22:04:53 | KATEGORI: Ätbart

Som skrivet så har vi spenderat dagen i Gävle då P behövde kolla handleden. Det bjöds på härligt väder och lunch åt vi på Tönnebro. Jag köpte en kall räksallad med glasnudlar som inte var så mycket att hänga i julgranen. På vägen hem sprang vi in på bla dollar och blev spontant någon tavla och en lampa rikare. Ikväll har jag gjort hemmagjorda fiskpinnar (eller ja, köpte alaska polloc som jag skar i små bitar och panerade dom i glutenfritt mjöl och ströbröd). Till det blev det kokt potatis och spenat till mig medans pojkvännen fick en variant av såsen som man fick i skolan. Riktigt gott blev det! Jag ääälskar fiskpinnar! Nu ska jag slänga ihop en lasagne så vi får lite matlådor. Imorgon ska  vi kolla på lägenhet, spännande!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?