Lovely friday
DATUM: 2013-03-01 | TID: 17:29:17 | KATEGORI: Ätbart

God kväll. Jag sitter på jobbet i vanlig ordning. Skönt med fredag! Vi startade morgonen som två tröttisar sen drog vi på gymmet efter en stor frukost och sedan ett varsitt glas med celsius. Smakade liite bättre när den var kall. Blev 30 minuters jogging på löpbandet. Har en jäkla träningsvärk sen igår så jag är glad att jag ens orkade. Ehe. Det stämmer nog att man kan träna bort träningsvärk. På vägen hem plockade jag ut ett par skor från HM som jag köpt ^^ Turkosa och himla fina, dock tänker jag använda dom först när vi ska till sthlm. Bara en vecka kvar nu :) Fortsätter nedräkningen till ledigheten, hihi!
 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Jag har inte smakat celsius, kan tänka mig att den var söt! Ska nog testa någon dag då jag känne rmig lite trött!

DATUM: 2013-03-01 | TID: 21:13:01
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Är dom goda dom där?

SV: Tackar :)
Nja jag är på bättringsvägen tror jag, men inte bra.. :/ Så otroligt drygt.

Haha nejdå, skicka på du ;)

DATUM: 2013-03-04 | TID: 21:09:22
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?