# Outstanding
DATUM: 2013-10-05 | TID: 09:07:16 | KATEGORI: Ätbart

God morgon! Här vaknade vi redan vid 8, sånt händer alltid när man FÅR sova hur länge man vill. Nåja. Igår var jag på myskväll hos Malin, riktigt trevligt! Vi såg Identity Thief och åt en massa gott ^^ Redan vid 9 blev man trött men det är som vanligt på fredagar det :) Idag har jag ingenting alls planerat. P ska till tandläkaren vid 12 och efter det hoppas jag på ett gympass. Först ut är dock amerianska pannkakor och ägg till frukost, som har blivit lite av en lördagstradition här hemma ^^ Underbart med helg hörni!
 
Min topp tre middag!
Färdiga kycklingbitar
Mango raja
Gräddfil (jag använder alpro soya naturell)
Rödlök
Curry
Bakat potatis
Sallad
NOM!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?