# Breakfast
DATUM: 2013-09-16 | TID: 09:54:22 | KATEGORI: Ätbart

God morgon! Vilket tråkigt väder. Antar att de flesta klagar idag men höstrusk var inget jag längtade efter direkt. Nåja. Håller med om att det ÄR mysigt när man är inne, men jag ska ut mycket idag så jag får helt enkelt leta fram regnjackan ^^ Frukost står först på agendan sen ska jag på biblioteket. Klockan 13 ska jag vara i hudik med familjen. Är lite nervös.. Har i alla fall varit snäll syster idag och gjort en lite påse till ungarna men någon miniriskaka, en minichokladboll, en miniloka och en nötcreme. Hehe :) Nu ska jag äta och se ett avsnitt av Greys anatomy.
 
Mango
 

♥ SKRIVET AV Emily

Håller med om att hösten är bäst när man är inne ^_^ ser supergott ut med frukosten!

DATUM: 2013-09-16 | TID: 10:50:25
BLOGG/HEMSIDA: http://mylifeasemily.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin

Saknar att mysa med dig ^^

DATUM: 2013-09-16 | TID: 18:00:22
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?