# Monday breakfast
DATUM: 2013-09-02 | TID: 10:08:45 | KATEGORI: Ätbart

God morgon! Jag kom hem för en stund sen och nu ska jag strax äta frukost. Huuungrig! Försöker mig på att göra proteinpannkakor av mitt blueberry cheesecake protein. Hoppas det blir gott! Annars har jag en plan B också, som alltid ^^ Till det blir det antingen New Girl eller L-word. Serietaggad japp! Har lite saker inplanerad idag. Bla att skriva in mig på af. Första dagen som arbetslös! Själv kallar jag mig mellan två jobb ;) Kommer dock inte vara arbetslös så många dagar men känner att det är lika bra att skriva in sig. Kanske är obligatoriskt till och med, osäker :3 Tänkte även ta tag i barret idag. Är exakt 1 år och 4 månader sedan jag klippte mig sist ;3 Buhu. Dom kommer väl kapa hälften, minst. Frukost vare ja. Yiiha! Recept finner ni här + en massa annat gött ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Emily

Ååh vad gott det ser ut :D

DATUM: 2013-09-02 | TID: 14:48:49
BLOGG/HEMSIDA: http://mylifeasemily.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?