# Dinner
DATUM: 2014-04-01 | TID: 19:45:00 | KATEGORI: Ätbart

Pannkakor till middag. Receptet kommer härifrån : )
 

♥ SKRIVET AV Jen

Va?! Ha är det sant?
Jag som precis tänkte skriva samma sak igår!
Asså att jag själv aldrig tagit ut nån semester då jag också alltid varit mellan olika jobb/inte arbetat tillräckligt länge för att ta ut! :P SÅ nej.. så även i år eftersom jag heller inte har nåt planerat än, men nu planerar jag och hoppas jag på att jag kommer jobba kvar på Blueberry länge så att jag tar nån sem nästa sommar. Jag kanske dock tar ledigt några dagar i höst iaf om jag känner att jag behöver!

Guud så gott! =)
Har du testat ICA´s Steviasylt? Den e riktigt go!

DATUM: 2014-04-01 | TID: 21:14:57
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?