# På väg hem
DATUM: 2014-08-05 | TID: 17:16:00 | KATEGORI: Ätbart

HELLO. Jag har just bytt tåg i Gävle och sitter nu på x-tåget mot Söderhamn. Framme om lite mindre än en timme. Direkt när jag kommer fram så möter min älskling upp mig och då ska vi till gymmet. Ska bli SÅ SKÖNT! Har varit träningssugen i flera veckor men ja, gymmet i Söderhamn har varit stängt och resten av tiden har jag prioriterat annat men nu känner jag ett rejält sug efter att få lyfta vikter! Sushin och smoothien köpte jag på centralen i Sthlm, supergott! Var dock lite svårt att äta med pinnar men det gick ; ) Någon som vet vad det är för bönor på bilden förresten? Min gissning ligger på mungbönor? Supergoda ju! : ) Nu ska jag fortsätta men en ny favoritserie jag har, nämligen Orange is the new Black ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Anna

Eftersom sushi är japanskt skulle jag gissa på edamamebönor. Dom ser ut sådär och är grymt goda. Man äter dom överallt i Japan :)

Svar: Aha, ja då måste det vara såna :) Finns dom att köpa i vanlig matvaruaffär tror du?
Caroline

DATUM: 2014-08-05 | TID: 17:28:51
♥ SKRIVET AV Jennifer

Edamamebönor (gröna sojabönor!) =)
Har aldrig testat själv eftersom jag inte äter sojaprodukter, men hört annars att de ska va goda! Smakar de annorluna mot andra sorts bönor?

DATUM: 2014-08-05 | TID: 21:59:04
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se
♥ SKRIVET AV Lillan och Jag

Sv: ja men visst gjorde de det, kanske får köpa lite glass och se om det funkar ^^

DATUM: 2014-08-06 | TID: 07:21:49
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?