# juldagen
DATUM: 2014-12-25 | TID: 20:25:18 | KATEGORI: Ätbart

Hej och god fortsättning! Jag har haft två mysiga, intensiva och sköna dagar. Gårdagen spenderade jag med familjen i Nor. Åt gott, träffade tomten, öppnade paket och umgicks ♡ På kvällen åkte jag till min sambos familj och så sov vi över där. Vaknade till -25 (!!) blev lite chockad över väderomslaget men det var himla fint så vi tog en liten promenad : ) Därefter åkte jag hem för att göra mig i ordning då det vankades julbord i sjöbo hos mina yngsta brorsors farmor och farfar ^^ Nu är jag nyss hemkommen från ett träningspass med brorsan. Är trött och seg just nu så det blir nog mest soffhäng medans P är iväg på filmkväll : )
 
Julbord hos mormor igår
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?