# 2O14-O1-O2
DATUM: 2014-01-02 | TID: 09:10:00 | KATEGORI: Ätbart

Hallu. Jag vaknade men en väldig träningsvärk i ryggen idag, skönt att kroppen reagerade på våra 1OO upphopp igår. Haha. Sjukt jobbigt var det. Bara att peppa inför kvällens pass. Satsar på löpbandet och triceps. Woop. Jag är riktigt trött idag men förutom det är det bra. Hoppas detoxkuren kommer idag så jag får sätta igång. Den var betydligt billigare på nätet så då beställde jag den istället : ) Väntar även på paket från junkyard, hm och vitaminvaruhuset ; ) Det förstnämda är dock returer eftersom bla brorsans keps inte passade :3 Oh well. Hoppas dom dyker upp innan helgen i alla fall.
 
Smoothe + två ägg fick bli dagens frukost

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till lilla alice

Sv; ja vissa nätter har man sån otur att man bara får sova någon timma :/

Ja visst kan vi det...Tommy börjar jobba nästa vecka igen så då har jag inte så mycket för mig igen :)

DATUM: 2014-01-02 | TID: 21:29:52
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?