# Sunday - funday
DATUM: 2014-01-19 | TID: 15:00:04 | KATEGORI: Ätbart

Tjaa. Jag har just dragit några varv med dammsugaren och nu tar jag det lugnt i soffan. Vi tog sovmorgon imorse och åt en riktigt fin brunch. Älskar mugcake! Till det såg vi en dokumentär på femman som hette Fat and back. Riktigt intressant! Har även hunnit städa upp här hemma och satt igång diskmaskinen. Dags att klä på mig nu snart, har fortfarande pyjamasen på mig : ) Senare väntar ett eller två träningspass och forthoppningsvis ett varv ner i källaren för att leta mina kängor. 
 
Smoothie på jordgubbar, hallon och mandelmjölk, ägg, kalkonbacon och mugcake ( recept <- )
Ni får ursäkta den dåliga kvaliteten

♥ SKRIVET AV Jen

Hhaha, ja! =)
Oj haha! Samtidigt? Tonfisk med sylt..really?! :O
Well, okej, jag ska inte döma nån, det kan ju va jättegott! (?) Har du testat det själv?

Men bra! Asså det e MYCKET godare att dippa blomkål i beasås (just den jag rekommenderade e väldigt fyllig i smaken också vilket e bättre!) än i nån dip på ex gräddfil elller liknande! Och du som ändå äter LCHF nu, e ju ändå inte "rädd" för beasåsen ;) Go for it!! =)

DATUM: 2014-01-19 | TID: 16:58:07
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?