# Lördagsmys
DATUM: 2014-07-19 | TID: 22:10:13 | KATEGORI: Ätbart

God kväll. Vi har just gjort iordning lite lördagsmys här hemma. Jordgubbar med grädde till mig och yoghurtglass till min pojkvän. Gjorde chokladglass från början som aldrig blev glass utan bara en smet (misslyckas med glass ibland eftersom det är svårt att byta ut grädden mot soyagrädde OCH lyckas.. ><) Till det ska vi se serien The Last Ship för japp, vi är ena riktiga serienördar ^^ Har letat fram ett recept till imorgon bitti också för då ska vi baka Scones : )
 
 

♥ SKRIVET AV Jen

var: Jag brukar, när jag inte har råd, köpa vanliga fullkornstortillas och äta som tunnbröd. Det är såklart gluten i och vanligt mjöl men annars inga tillsatser, billigt, gott och en hel tortilla ger 120 kcal (brukar äta en halv åt gången iaf) och 25 g kolhydr. Men jag äter ju i princip aldrig VARM mat för jag gillar inte det alls så mkt, så därför äter jag det typ alltid som tunnbröd eftersom jag älskade tunnbröd när jag var liten! =)Okej, men det eju bra. Men de säger ju att man kan äta vanlig hårdost gjor på komjölk om man e laktos (fast knte mjölkallergisker iofs kanske?!) Eftersom det inte e så mkt mjölksocker/laktos i det. Mozarella e inte min favorit, äter det som sagt bara ibland med kaviar på som ett substitut för ägg, som jag inte kan äta.

DATUM: 2014-07-20 | TID: 10:19:22
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?