# grekisk sallad
DATUM: 2014-05-01 | TID: 18:30:32 | KATEGORI: Ätbart

TJAAA. Jag har just ätit lite grekisk sallad samtidigt som jag kikat på Vänner. Lite vattenmelon hade varit pricken över i:et : ) Funderar på om jag ska dammsuga eller om jag ska skjuta upp det till helgen. Dammsugning är bland det tråkigaste jag vet :3 Annars idag så har jag dammat hela lägenheten, bäddat rent, rensat blommorna och bakat lchf bröd. Imorgon tänkte jag nämligen göra lchf smörgåstårta. Den var ju så god : ) 
 
 

♥ SKRIVET AV Jen

SVAR:
Absoluuut! It´s a must, hehe ;)
Gojidelicious är en av mina favoriter!

Det gick ändå bra att jobba,
Det brukar bli bra ändå, mest jag som e nojjig hehe.

DATUM: 2014-05-01 | TID: 21:21:40
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?