# did someone say salad?
DATUM: 2014-10-01 | TID: 18:31:36 | KATEGORI: Ätbart

Det går bättre och bättre med juicen och idag drack jag juicen vid lunchtid, alltså vid 13 och sen var jag inte hungrig förrän vid 16.30. Himla skönt! Som det ser ut just nu så dricker jag smoothie och äter två majsmackor med ägg och citronpeppar på morgonen, äter en banan på första rasten, dricker 1 liter juice på lunchen, dricker en smoothie på eftermiddagen och sen en sallad när jag kommer hem från jobbet. Om jag tränar så blir det en halv celsius innan träning och så vatten + proteinpulver efter träningen.. Upplägget känns bra än så länge. Det jag upplever som negativt just nu är att jag blir så himla kissnödig när jag dricker juicen :3 Anyways, kvällens sallad är uppäten och nu ska jag och hjärtat dela på en celsius till lite Dana Linn Bailey på youtube (motiveringstips!) och sen drar vi på gymmet. När vi kommer tillbaka ska vi göra i ordning juice och sen se ett efterlängtat avsnitt av Marvels Agents of SHIELD :D
 
 

♥ SKRIVET AV Petra

sv ja det var verkligen gott

hoppas du har haft en bra dag

DATUM: 2014-10-01 | TID: 18:43:31
BLOGG/HEMSIDA: http://brunetpetra.blogg.se
♥ SKRIVET AV Emelie

Låter som ett bra upplägg ^^

DATUM: 2014-10-01 | TID: 18:45:17
BLOGG/HEMSIDA: http://ewelies.blogg.se
♥ SKRIVET AV Amanda♥

Ser jättegott ut! :)

DATUM: 2014-10-01 | TID: 21:01:41
BLOGG/HEMSIDA: http://amandaforsman.blo.gg



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?