# tröttis
DATUM: 2014-10-16 | TID: 23:41:33 | KATEGORI: Ätbart

God kväll. Ikväll år vi soppa till middag och sen kilade vi till gymmet efter att ha slängt skräp. Hoppas att alla ni som har möjlighet källsorterar! Anyways. Träningen gick kanon. Axlar och bröst blandat med cardio. Svettigt och var riktigt röd i ansiktet efteråt : ) När vi kom hem drack vi proteinshake och såg The Flash och sen åt vi varma mackor. Hann bli riktigt hungrig efter träningen då jag inte håller mig mätt speciellt länge på soppa. Jag tar tacksamt emot tips på vad man kan äta till kvällsmål efter träningen? Vi dricker ju proteinshake men ibland är jag hungrig ändå :p Behöver dock vara gluten- och mjölkfritt vilket begränsar det lite :3 TIPS NÅGON? : ) Nu ska jag sova! 
 
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Kajsa-Stina

Tycker det är gott med soppa jag också men det är ju inte alls mättande på samma sätt som med en varm måltid dom innehåller matigare råvaror liksom. Varma mackor skulle man ju annars kunna äta i samband med soppan :) Annars efter ett träningspass så skulle du ju kunna äta nåt proteinrikt och sen nån sallad med kyckling/avokado/pasta/eller bulgur eller nåt :)

sv: Har aldrig ätit blomkål med dipp faktiskt innan. ska jag prova :D

Ja att känna den sprudlande känslan av energi och endorfiner under träningspasset är så skönt :)

Idag mår jag bra tack! Har inga planer direkt faktiskt utan får se vad jag hittar på. Vad sla du själv hitta på? :D

DATUM: 2014-10-17 | TID: 09:30:01
BLOGG/HEMSIDA: http://www.anorexinojag.blogg.se
♥ SKRIVET AV Thea

Jag har just startat en ny blogg med enbart bilder, gå jättegärna in och kolla! :)
//Thea

DATUM: 2014-10-17 | TID: 09:35:35
BLOGG/HEMSIDA: http://minafoton.blo.gg



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?