# morning
DATUM: 2014-09-27 | TID: 11:36:31 | KATEGORI: Ätbart

 
God förmiddag! Vi klev upp vid 9 idag och då gjorde jag i ordning frukost som vi såg till resten av filmen Captain America. Vi började se den igår kväll men orkade aldrig se klart ^^ Jag har inga direkta planer för dagen. Tänkte ta en promenad men såg och hörde att det blåste väldigt mycket ute så jag tror jag skippar det. Tänkte ta några varv i garderoben istället och rensa ur sånt jag inte använder. Så skönt att rensa ju! Ikväll ska jag umgås med Jessica : ) Förhoppningsvis hinner jag och älskling med träning innan dess plus att jag vill prova juicepressen ^^ Ska leta lite recept under dagen : ) Frukost blev en smoothie bowl och majsmacka med ägg ^^
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?