# lugn söndag
DATUM: 2015-01-04 | TID: 21:23:56 | KATEGORI: Ätbart

Heej. Söndag och ännu en dag med förkyldning. Baah. Idag har jag hostat mer än vanligt och så har jag kvar alla andra symtom så jag har legat i soffan i princip hela dagen förutom ett kort besök på mataffärer och dollar. Till middag åt vi nachos och nu är P iväg och tränar. JAG VILL OCKSÅ! Så himla träningssugen just nu :3 Istället ska jag göra iordning varm choklad (mandelmjölk choklad) och fortsätta se Harry Potter : ) Tror iiinte att det blir något jobb imorgon när jag är så pass dålig fortfarande men vi får se. 
 
 

♥ SKRIVET AV FrökenTV, bloggen om tv och film

gott

DATUM: 2015-01-05 | TID: 15:57:18
BLOGG/HEMSIDA: http://efji.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?