# lunch
DATUM: 2015-01-07 | TID: 13:59:02 | KATEGORI: Ätbart

HEJ! Jag är himla trött idag. Sov dåligt inatt och hostade en massa trots medicin. Pallrade mig till jobbet i alla fall. Börjar 9,30 denna vecka, alltid något : ) Har ont i magen och mår illa från och till också, ovärt. Men nog med klagande ; ) Onsdag idag och snart helg igen! Filmen igår var jättebra! Alltså mycket bättre än väntat så tummen upp till den! Sen är ju Christian Bale lite av en favorit hos mig ; ) På kvällen gjorde jag i ordning matlådor och så började vi kika på Rat Race ^^ Nu ska jag äta lunch : )
 
Lax med sesamfrön, rödbetor, broccoli och haricot verts. Till det har jag romsås och groddar

♥ SKRIVET AV Lydia Elstig

gott!

Svar: nomnom! :)
Caroline

DATUM: 2015-01-07 | TID: 20:23:21
BLOGG/HEMSIDA: http://lydiaelstigs.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?